Istnieje już nowa rewolucyjna reklama, która będzie miała ogromny wpływ na przedsiębiorstwa na całym świecie! Jest ona ściśle związana z mobilnym marketingiem tekstowym.  Reklama ta jest skierowana do użytkowników telefonów komórkowych w bardzo wyjątkowy sposób. Podobnie jak w czasach, gdy e-mail marketing był nowością, mobilny marketing tekstowy ma znacznie wyższy odsetek odpowiedzi, a plasuje się on na poziomie powyżej 90%. Właściciele firm niewątpliwie muszą zwracać uwagę na włączenie tej strategii do ogólnej strategii marketingowo – reklamowej.A

Istnieje wiele powodów, dla których odsetek odpowiedzi w mobilnym marketingu tekstowym jest tak duży:

* Gdy użytkownik otrzyma reklamę tekstową sms,  prawie nigdy nie ignoruje powiadomień dźwiękowych w telefonach komórkowych.

* Reklama ta jest uważana za bardziej osobistą niż wiadomości e-mail, ponieważ jest używana głównie przez osobistych przyjaciół i rodziny. Tak więc, użytkownik zawsze odpowiada nowym tekstem.

* Większość firm nie wykorzystała jeszcze tej strategii.  Jest to niewątpliwie szansa – tego typu reklama w firmie może wpłynąć na jej pozycję poprzez wzbogacenie nowej koncepcji marketingowej.

* Użytkownicy nie ignorują wiadomości po ich otrzymaniu.

* Wiadomości są krótkie i na temat.

* Nowsze telefony komórkowe wyświetlają wiadomość bezpośrednio na ekranie.

* Użytkownicy prawie zawsze mają swój telefon komórkowy przy sobie.

* Telefon komórkowe nie wymaga dostępu do Internetu, aby otrzymać tekst – reklama jest łatwo dostępna.

Co więcej, w dzisiejszym świecie, klient będzie skakać z możliwości na możliwość, aby zrobić coś dobrego dla środowiska. Jest to szczególnie ważne, gdy nie wymaga wiele wysiłku z jego strony. Myślę, że większość z nas będzie chciała otrzymać kod promocyjny na telefon komórkowy bardziej niż stertę ulotek wypełniających naszą skrzynkę pocztową.  Reklama papierowa zazwyczaj trafia do kosza i przepełnia wszystkie wysypiska na całym świecie. Mobilny marketing tekstowy to reklama nowoczesna i wygodna.